pondělí 10. října 2011

Nejcennější značky světa roku 2011

Články na tomto blogu dále nejsou aktualizovány. Pro aktuální informace o ochranných známkách přejděte na www.jindrasulcova.cz.


Společnost Interbrand zveřejnila žebříček 100 nejcennějších značek světa roku 2011. Vzhledem k tomu, že jsou veškeré tyto značky chráněny formou ochranných známek, jde zároveň o žebříček aktuálně nejcennějších ochranných známek světa.

Žebříčku vévodí Coca-Cola, která je na druhém a třetím místě již tradičně doprovázená značkami IBM a Microsoft. První desítku nejcennějších značek světa pro rok 2011 tvoří značky pocházející výlučně ze Spojených států amerických. Na 11. místě se umístila japonská Toyota a na 12. nejcennější evropská značka tohoto roku - Mercedes, která v pomyslném evropském souboji porazila dosud vedoucí finskou Nokii.

10 nejcennějších značek světa roku 2011 podle společnosti Interbrand:
  1. Coca-Cola
  2. IBM
  3. Microsoft
  4. Google
  5. GE
  6. McDonald's
  7. Intel
  8. Apple
  9. Disney
  10. Hewlett-Packard
Kompletní žebříček včetně výsledků z minulých let najdete na http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/
  

A jak je na tom Vaše značka? Je chráněná?