Články na tomto blogu dále nejsou aktualizovány. Pro aktuální informace o ochranných známkách přejděte na www.jindrasulcova.cz.
Společnost Interbrand zveřejnila žebříček 100 nejcennějších značek světa roku 2011. Vzhledem k tomu, že jsou veškeré tyto značky chráněny formou ochranných známek, jde zároveň o žebříček aktuálně nejcennějších ochranných známek světa.
Společnost Interbrand zveřejnila žebříček 100 nejcennějších značek světa roku 2011. Vzhledem k tomu, že jsou veškeré tyto značky chráněny formou ochranných známek, jde zároveň o žebříček aktuálně nejcennějších ochranných známek světa.
Žebříčku vévodí Coca-Cola, která je na druhém a třetím místě již tradičně doprovázená značkami IBM a Microsoft. První desítku nejcennějších značek světa pro rok 2011 tvoří značky pocházející výlučně ze Spojených států amerických. Na 11. místě se umístila japonská Toyota a na 12. nejcennější evropská značka tohoto roku - Mercedes, která v pomyslném evropském souboji porazila dosud vedoucí finskou Nokii.
10 nejcennějších značek světa roku 2011 podle společnosti Interbrand:
- Coca-Cola
- IBM
- Microsoft
- Google
- GE
- McDonald's
- Intel
- Apple
- Disney
- Hewlett-Packard
Kompletní žebříček včetně výsledků z minulých let najdete na http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/
A jak je na tom Vaše značka? Je chráněná?